Training specialist

kategorie

Podpůrná oddělení

Bavilo by Vás koordinovat tvorbu plánů vzdělávání pro celou společnost včetně obsahové a finanční stránky? My hledáme někoho nadšeného pro oblast „learning and development“, kdo se nebojí výzev, je organizovaný, rychlý a zároveň plný nápadů. K tomu je potřeba domluvit se anglicky. Zaujalo Vás to? Pak čtěte dál.

Co bude Vaší náplní práce:

  • koordinace a tvorba plánů vzdělávání pro celou HELLA, a to jak obsahově tak i po finanční stránce,
  • odpovědnost za danou oblast školení (jazykové, odborné, legislativní, soft skills…),
  • komunikace se školiteli, plánování a organizování termínů školení,
  • pořádání výběrových řízení na dodavatele školení a vzdělávacích akcí,
  • odpovědnost za přidělený budget,
  • spoluúčast na interních projektech, namyslet, jak naše zaměstnance pořád někam posouvat, hledat nové způsoby a cesty v návaznosti na strategii celé firmy.

Co od Vás očekáváme:

  • VŠ humanitního směru (ideálně andragogika, psychologie, sociologie, ekonomie),
  • dobrá znalost MS Office (hlavně MS Excel), finanční gramotnost,
  • angličtina na komunikativní úrovni (na telekonferencích),
  • zkušenost s rozvojem a vzděláváním zaměstnanců velkou výhodou (např. tvorba asssessment a development center),
  • nebát se prezentovat i před větším množstvím lidí – budete otevírat školení, prezentovat své projekty před vedením společnosti,
  • kreativitu, chtít věci pořád posouvat dál,
  • dokázat si organizovat práci a čas a plnit termíny,
  • flexibilitu (časovou i místní),
  • ochotu pracovat v korporátu - v rychlém tempu, s pevně stanovenými procesy,
  • zájem o nové technologie.

Co Vám na oplátku nabízíme:

  • Možnost naplno využít svůj potenciál, pracovat se spoustou odborníků, vývojářů, expertů,
  • mít důležitou úlohu při nastavení strategie vzdělávání a rozvoje pro celou společnost,
  • flexibilní pracovní dobu s pevným základem 9-14 a hodinovou bankou,
  • zkrácený úvazek 37,5 hod. týdně,
  • 5 týdnů dovolené,
  • příspěvek na penzijní připojištění (700 Kč/měsíc),
  • Benefit Plus (5500 bodů do Cafeterie na obchodní rok),
  • dotované stravování přímo na pracovišti,
  • spoustu dalších slev a výhod pro zaměstnance.

Jak si představujeme budoucnost? Aktivně! Proto hledáme kvalifikované pracovníky, kteří chtějí realizovat své nápady v inovativním pracovním prostředí globálního rodinného podniku. Zaujala Vás naše nabídka? Chcete se stát součástí mezinárodního týmu? Neváhejte a kontaktujte nás prostřednictvím tohoto portálu nebo našeho kariérního portálu www.hella.cz (kariérní sekce), kde rovněž naleznete informace o firemních hodnotách a benefitech.

Pacesetting. Passionate. Together. Skupina HELLA je globální nezávislá rodinná společnost s více než 40 000 zaměstnanci ve 135 lokacích ve 35 zemích světa. HELLA nejen vyrábí, ale i vyvíjí světelnou techniku a elektronické komponenty pro automobilový průmysl.

HELLA v České republice zaměstnává téměř 3 700 lidí a zaměřuje se nejen na výrobu světlometů a zadních skupinových svítilen pro největší světové automobilky, ale prostřednictvím jednoho z největších HELLA technických center také na vývoj světelné techniky následně vyráběné v závodech skupiny HELLA po celém světě.

V České republice HELLA najdete v Mohelnici a v Ostravě a ve Zruči nad Sázavou pak HELLA aftermarket.

Kontakt

HELLA AUTOTECHNIK NOVA, s.r.o.
Jana Nepožitková
Družstevní 336/16
789 85  Mohelnice
Česká republika
Telefon: 778 522 807

Nevybrali jste si? zkuste jinou kategorii:

Nebo nám pošlete váš životopis.

Technologie s vizí