Zajímají vás nejnovější trendy v oblastech aplikované elektroniky, vývoj optických systémů, pokročilá konstrukce plastových dílů, nebo jste technik se širokým záběrem? Jste na správném místě.
Nebo nám pošlete váš životopis.
Od založení společnosti v roce 1899, skupina HELLA uvedla na trh širokou škálu inovativních a high-tech řešení, od prvních acetylenový lamp v roce 1908 a prvních světlometů s asymetrickou distribucí světla v roce 1957, přes historicky první sériově vyráběné plně LED světlomety v roce 2008, Matrix LED světlometům představeným v roce 2013, až k laserové technologii.
Vývojové centrum v Mohelnici píše svou kapitolu od roku 1995. První světlomety na Škodu Felicii vznikly u nás. A následovaly je další, složitější produkty: v našich konstrukčních kancelářích a laboratořích přicházejí na svět zadní skupinové svítilny, halogenové a xenonové lampy, světlomety s adaptivní světelnou hranici (AFS / ACOL) a v posledních letech i prémiové full-LED světlomety pro Audi, Daimler, BMW,…
Pokud vás zajímají nejnovější trendy v oblastech aplikované elektroniky, vývoj optických systémů, pokročilá konstrukce plastových dílů, nebo jste technik se širokým záběrem, jste na správném místě.
Tady vše začíná. Optický koncept je alfou a omegou našich produktů. Základní návrh, výpočty, stavba vzorků, ověřování a měření v optické laboratoři.
Sofistikované produkty se neobejdou bez odvážných řešení.
Elektronicky řízené světelné zdrojenabízejí v automobilovém průmyslu konstruktérům větší možnosti vývoje stylu, diferenciace značky, zvýraznění modelu a zejména zvýšení bezpečnosti jízdy.
Stále důležitější součástí našich produktů jsou řídící jednotky a inteligentní elektronické obvody, umožňující například animace jednotlivých funkcí, aplikaci OLED, adaptivní světelné funkce a jiné zajímavé, že ;)?
Konstrukce plastových dílů jednou z našich klíčových kompetencí oblasti vývoje automobilové osvětlovací techniky.
Návrhy stylistů jsou pomocí nejmodernějších CAD/CAM nástrojů transformovány do detailních numerických modelů, na kterých se simulují podmínky reálného provozu, kritická zatížení, podmínky při lisování, klimatické a teplotní vlivy.
Díky stavbě prototypů za využití nejmodernějších technologií 3D tisku a průběžnému ověřování designu je možné pružně navrhovat optimalizace a přímo ovlivnit finálním vzhled automobilů které přijdou na trh za několik let. A to není zdaleka vše.
To je tým profesionálů, který dodává prototypy světlometů. Zajišťuje stavbu vzorků od návrhu, přes výrobu (3D tisk, obrábění), lakování, pokovování až k finální montáži a testování.
Rychle se rozvíjející skupinou jsou elektronici prototypové dílny, kteří se zabývají výrobou plošných spojů, kabeláže a speciálních testerů. O plynulost výroby se starají technici objednávající materiál.
U nás najde uplatnění ten, kdo má šikovné ruce, odvahu hledat nová řešení a vymýšlet nové postupy výroby.
Vše co se ve vývoji optiky, elektroniky a konstrukce vymyslí je potřeba následně zkoušet, testovat, analyzovat a měřit.
Moderní vývoj a výroba se neobejdou bez pokročilých metod sledování a řízení jakosti.
Vedení projektu koordinuje jednotlivé role ve vývojových týmech, zajišťuje podporu společnostem v rámci skupiny HELLA.
Výrobní proces se neobejde bez specialistů, kteří realizují fyzické díly a zajistí přerod 3D dat do reálných produktů.
Na základě dat a informací od vývojových týmu zde vznikají montážní linky pro HELLA výrobní závody po celém světě.
První plně LED světlomet pro Lamborghini Huracán vyvíjený v HELLA Mohelnice, kde jsou všechny optické funkce zajištěny pomocí LED technologie. Hlavní optické funkce jsou tvořeny projekčními moduly a to VarioLED modulem a PreField LED modulem. Různé rozloženi světla dle požadavků (motorway, city, countryside atd.) je zajištěno pomocí mechanického natáčení válce, který ořezává světelný výstup. Přesné natočení válce je zaručeno použitím CIPOS senzoru.
Signální optické funkce (denní, obrysové a ukazatel změny směru jízdy) jsou tvořeny 22 optickými elementy rozdělenými do 4 samostatnýxh dílů. Stylingu dominuje jeden hlavní rámeček, na který jsou navařena částečně transparentní sklíčka. Tato sklíčka zaručují větší homogenitu z různých úhlů pohledu. Technicky ráz dodávají světlometu dva dekorativní rámečky v oblasti obou modulů s povrchovou úpravou "black chrome".
Naše výběrové řízení je obvykle členěno na více kol. V prvním kole je pohovor s budoucím vedoucím o všech aspektech místa. Poté většinou následují další kola, kde má uchazeč velkou možnost ukázat svoje znalosti, dovednosti a seznámit se s atmosférou pracovním prostředím v týmu, ale i poznat některé jeho členy.