HR specialist(k)a – interní komunikace a HR marketing

kategorie

Podpůrná oddělení

Co bude Vaší náplní práce:

  • Tvorba strategie a realizace všech aktivit budování zaměstnavatelské značky a personálního marketingu,
  • zastřešení interní a externí komunikace, správa intranetu a profilů na sociálních sítích,
  • šéfredaktorství interního časopisu Reflektor,
  • organizace akcí pro zaměstnance, veletrhů, exkurzí a dalších aktivit,
  • spolupráce s vysokými a středními školami,
  • organizace Trainee programu – plánování, správa účastníků, příprava společných akcí, spolupráce při umisťování do HPP
  • zodpovědnost za veškeré CSR aktivity.

Očekáváme od Vás:

  • VŠ vzdělání (obor žurnalistika, marketing, HR apod. výhodou), nebo SŠ vzdělání a odpovídající zkušenosti,
  • praxi na obdobné pozici či v jiné kreativní roli alespoň 1 rok vnímáme jako velkou výhodu,
  • angličtinu na komunikativní úrovni,
  • nadšení pro práci v HR, kreativitu a inovátorství,
  • komunikativní a energickou osobnost,
  • uživatelskou znalost MS Office.

Na oplátku Vám nabízíme:

  • Různorodou práci, kde uplatníte své nápady a kreativitu,
  • osobní i profesní rozvoj,
  • pružnou pracovní dobu s pevným základem 9:00–14:00,
  • pět týdnů dovolené,
  • širokou nabídku benefitů dle vlastního výběru, tzv. cafeteria (5500 na obchodní rok),
  • příspěvek na penzijní připojištění (700 Kč/měsíc),
  • novou závodní jídelnu a příspěvek na stravování.
  • ...a spoustu dalších benefitů

Pozice je zástup za mateřskou/rodičovskou dovolenou.

Kontakt

HELLA AUTOTECHNIK NOVA, s.r.o.
Pavel Baránek
Družstevní 338/16
789 85  Mohelnice
Česká republika
Telefon: +420 775 878 429

Nevybrali jste si? zkuste jinou kategorii:

Technologie s vizí